Anmälan till Knatteskolan 2024 är öppen!
STOCKSUNDS IF
fotboll
Vill du sponsra oss?

Skapa förutsättning för klubben att utveckla nuvarande verksamhet

·      Ni stöttar en god sak i att bidra till att ungdomar i Danderyd erbjuds en meningsfull fritidssysselsättning och ett livslångt idrottande.

·      Ni erbjuds möjlighet till naturliga möten där ni kan berätta om er verksamhet, till att utveckla ert CSR-arbete i närområdet, och till riktade medlemserbjudanden.

Skapa förutsättning för en högre nyttjandegrad av Stockhagen av våra ungdomar

Mer information finner ni under Dok/Länkar i vårt dokument Stocksunds IFs Sponsorpaket.

”Stocksunds IF har en ny sponsor i Hans Mörner Fastighetsförmedling som är fokuserat på bostäder i Djursholm, Stocksund och Danderyd. Som sponsor erbjuder nu bolaget fri värdering av ert nuvarande boende, helt utan förpliktelser. Hans Mörner Fastighetsförmedling betalar 400 kr till klubben för varje värdering.

Är ni bara lite nyfikna på vad ert boende är värt, kanske ni behöver en ny värdering till banken eller går i säljtankar, ring Hans Mörner på 08-755 19 19 eller maila på hans@hansmorner.seGlöm inte att meddela att det är en värdering via Stocksunds IF!”

Med vänliga hälsningar

Hans Mörner