Anmälan till Knatteskolan 2024 är öppen!
STOCKSUNDS IF
fotboll
Ladda ner S:t Eriks cupens app Sportswik
2017-04-19 13:58

Hej! Här kommer en länk för att följa vårt lag Stocksunds IF P05 på Sportswik. I appen kan vi alla fota, filma, heja och rapportera live från våra träningar och matcher. Följ oss på Sportswik och sprid vidare till alla du tror kan vilja följa och heja fram vårt lag! Hälsningar, Anders Augusén

I Sportswik-appen kan familj, vänner och supportrar fota, filma, heja på och bidra till en härlig bevakning av matchen. I åldersklasser med resultat och tabellräkning finns även en enkel och snabb liverapportering av mål och matchhändelser.

Varje serie har sin egen sida med spelschema, tabeller och statistik. Här samlas även all matchbevakning, bilder och filmer som laddas upp.

Sportswik är ett socialt medie som Facebook och Youtube, fast helt anpassat för sport. Som lag tillämpar ni samma principer och rutiner för hantering av bilder och videos som ni idag gör för er laghemsida, Facebook, Instagram eller andra sociala medier ni använder.

Lyckad cup i Sundsvall2019-01-22 21:08
Vinterträning!2016-11-10 19:37