Anmälan till Knatteskolan 2024 är öppen!
STOCKSUNDS IF
fotboll
Lyckad cup i Sundsvall
2019-01-22 21:08
Said leder Shamami, OLearys, Vinst mot Selånger, Said fyller år!
SIF P05 hade en riktigt lyckad resa till Sundsvall och GIF Sundsvall cup. Laget fick 5 matcher mot tufft motstånd, och efter en fin vinst mot Selånger FK tog sig laget till 1/8-delsfinal, där det dock blev förlust mot Sidsjö-Böle IF. Cupen bjöd på både sena kvällsmatcher och tidiga morgonmatcher, alla på fina konstgräsplaner i stora uppvärmda hallar. Förrutom matcher hann killarna också med att uppvakta Said på födelsedagen, och ett uppskattat besök på OLearys där det bjöds på hamburgare och VR-turnering, kul. Bodde gjorde laget på Scandic Nord, där laget också avslutade med ett bad i polen på söndag förmiddagen innan bilarna rullade hem till Stocksund. Tack Said, Chrille, Jan och Fredrik för coachning, lagledning, cupfix, restaurangbokning, skjutsning och allt annat.

Lyckad cup i Sundsvall2019-01-22 21:08
Vinterträning!2016-11-10 19:37